16 iunie 2009

Desenele copilariei


Fiecare dintre noi are un desen preferat.Mie mi-au placut foarte mult desenele cu personajele looney tunes bebelusi("Baby Looney Toones").Au fost difuzate mai demult pe pro tv.Trebuie sa recunoastem ca la desene animate ne vom uita si la batranete.Nu mai sunt desene ca:"Strumfii","Sailor Moon","Sandy Bell","Ratonii" etc.Nu am prins aceste desene dar le-am vazut pe internet si mi s-au parut mult mai frumoase decat cele din prezent(mai ales "Sandy Bell").Din desenele care le-am prins mi-au placut:"Wunschpunsch","Tom si Jerry","Viata cu Louie","Copiii de la 402","Robo-gandacelul","Motanul Eek","Caine rau","Tweety","Ursul Yogi"s.a.mDin pacate acum sunt numai desene cu batai ,razbunare,niste mizerii;rar mai gasesti desene frumoase.




0 comentarii:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com and Bridal Dresses 2009.